مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 00:202022-01-15سياسي

درباره «ابیات مشهورِ جعلی، منسوب و بحث برانگیز» شاهنامه


صفحه منسوب به محمدرضا شفیعی کدکنی به معرفی چند مقاله درباره «ابیات مشهورِ جعلی، منسوب و بحث برانگیز شاهنامه» پرداخته است.

- درباره ابیات مشهورِ جعلی، منسوب و بحث برانگیز شاهنامه صفحه منسوب به محمدرضا شفیعی کدکنی به معرفی چند مقاله درباره ابیات مشهورِ جعلی، منسوب و بحث برانگیز شاهنامه پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این صفحه منسوب به محمدرضا شفیعی کدکنی که مدتی است به بیت های منسوب به شاهنامه فردوسی می پردازد، چند مقاله از شاهنامه پژوهان مطرح در این زمینه را به اشتراک گذاشته است: بر اساس روندی که در معرفی ابیات منسوب، الحاقی، جعلی و یا بحث برانگیز شاهنامه داشتیم، مقاله هایی در جهت آگاهی و پیگیری بیشتر در این زمینه پیش روی مخاطبان گرامی مان قرار خواهد گرفت.

رسانه فرهنگی شفیعی کدکنی بر طبق رویه چندساله خود، بی توجه به خنده ها، اخم ها، سکوت ها، فریادها، تحسین ها و تقبیح ها، امواج کوتاه و بلند حاشیه ها، به دنبال کار فرهنگی و آگاهی بخشی ست.

گواه عاشق صادق در آستین باشد؛ صدها پست، آرشیو صوت و مطلب تخصّصی در کانال و صفحه ما.

این اتفاق ها در این سال ها بارها تکرار شده است.

معرفی ابیات جعلی، منسوب و یا بحث برانگیز شاهنامه با هدف کمک به مفهوم بلند اصالت در هنر و ادبیات، آگاهی بخشی، و جلوگیری از آشفته حالی های موجود در فضای مجازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره «ابیات مشهورِ جعلی، منسوب و بحث برانگیز» شاهنامه

درباره «ابیات مشهورِ جعلی، منسوب و بحث برانگیز» شاهنامه